Dag: oktober 3, 2017

12 dagar

Oj oj, nu har börsen gått upp 12 dagar på rad. Det känns lite galet! Vi får se hur länge det fortsätter!

Snart ska jag sova. Det har varit en lång dag och väl hemma har jag plockat i ordning inför städningen i morgon. 

Det var en bra dag på jobb idag. Mina UF-are tuffar på bra och även Blixtlåsetgängen har börjat att rulla. På teknikfikat hade min kollega bakat denna ljuvliga kakan som smakade mums:


Sov gott!

/Sofi

Digitalhoarder

Det är inte klokt! Jag är en digitalhoarder! Hjälp! Vi ska byta mailsystem på jobbet så nu håller jag på att kolla igenom det gamla så jag inte ska bli av med några mailadresser till våra kontaktpersoner runt om i världen.  Jag blev helt chockad när jag började gå igenom mina mailboxar. Jag har sparat typ alla mail jag någonsin fått och skickat. Det är helt galet mycket mail och de flesta är helt oviktiga. I det nya systemet får jag ta tag i mitt liv och sluta hoarda.

/Sofi