Dag: oktober 7, 2017

Vad huset förmår

Idag har vi hållt oss inne eftersom det har regnat hela dagen. Vi har sett på deckare och myst.

I matväg har vi kört vad huset förmår. Vi har rensat i kylen och använt upp sånt som bara har legat. Det har blivit lite av varje. Smoothie, tomatröra, mackor, ostbricka och fläskfilé med ris och gorgonzolasås. Mums!


/Sofi

Sovit som en stock

Ibland är jag en dålig partner. Jag älskar att sova men hur kul är det att ha en partner som sover bort fredagskvällen!? Jag kom hem vid 17 tiden igår och jag somnade 20.30 och sen sov jag till kl 06.45. Helt galet!

Nu har vi tänt ljus i vardagsrummet också myser vi med kaffe och winnerbröd så det blir en bra start på dagen.


Gårdagen var bra. Min chef är sjuk så mitt medarbetarsamtal blev flyttat men annars gick allt enligt plan!

Det var kul att visa min kollega bi-gården också.

Trevlig helg!

/Sofi