Dag: oktober 8, 2017

Tokig

Det strular med tekniken för andra gången idag och det gör mig tokig. Jag tänkte börja prenumerera på Le Monde Diplomatique idag men betalningen går inte igenom. Skit!

Vi fick sån tur var fint väder på vår vandring hem från Konsthallen och väl hemma gjorde jag ansiktsmask och hårinpackning på mig själv också rakade jag prinsen. 

Till kvällsmat har prinsen lagat stuvad blomkål med korv. Det var smaskigt!


/Sofi

Funkar inte

Jag blir så trött när saker och ting inte fungerar som de ska. I fredags fick jag en kallelse om att jag ska på cellprov men tiden jag fick ligger när jag är på jobb så jag måste boka om den. Enligt kallelsen ska jag kunna boka om digitalt via vårdguiden så att jag slipper sitta i telefonkö men det har inte fungerat på hela helgen. Skit också! Sånt stör jag mig verkligen på.

Även igår somnade jag tidigt och hittills idag har jag mest suttit i sängen och läst.

Ha en skön söndag!

/Sofi