Dag: oktober 10, 2017

Godis är gott

Ikväll kom prinsen hem med en stor påse godis. Inte nyttigt men ack så gott!

Strax ska jag sova efter en lång men bra dag! Mina UF-are i båda grupperna ångar på och de börjar komma spännande idéer även bland ettorna till Blixtlåset. Kul kul! Idag gick jag även igenom hur man söker visum till Indien med våra treor. Det hade jag glömt att jag bokat in men tack och lov hade mina kollegor koll så det löste sig.

Sov gott!

/Sofi

Nödlandning

På vägen hem från Indien sist blev jag sjuk på planet. Helt ärligt hade jag nog inte fattat hur sjuk jag var. För ett tagsedan berättade GC att om jag hade kräkts en gång till efter andra gången jag fått medicin så hade planet gått ned för nödlandning. Läskigt! Själv minns jag inte så mycket. Jag vet att jag först fick huvudvärk och att jag sedan började att kräkas för att huvudvärken var så kraftig. Jag har aldrig haft så ont i huvudet igen varken förr eller senare. Nästa gång jag skulle flyga efter det var jag lite orolig att det skulle ha berott på flyget så det skulle komma igen men det har det tack och lov inte gjort. Det vill jag inte råka utför igen.

/Sofi