Dag: oktober 24, 2017

Förvirrad

På tåget på vägen hem från jobbet satte jag på mig min cykelhjälm. Väl framme i La gick jag inom Netto och köpte glass. Sen gick jag och satte mig på bussen. Halvvägs hem insåg jag att jag hade hjälmen på mig och att jag hade glömt min cykel. Det är inte ok att göra så! Det är inte ok att vara så förvirrad. Då ska man varva ner. Idag har varit en bra men lite stressig dag! 

Nu ska jag mysa med min glass!

/Sofi

Ringar

Min mamma är så duktig. Här kommer en ring till som hon har gjort till mig. Blomman var från början ett hänge som jag fått av min svärmor men jag tyckte att den skulle vara coolare som ring så det fixade mamma. 

Den andra ringer är också en present från mamma men den är köpt.


/Sofi

Näsan 

Är det någon som kan förklara varför näsan rinner hysteriskt dagarna innan mens? Det känns nästan som jag är förkyld men det är jag inte. 

Då vart det tisdag och strax ska jag hoja till stationen. Jag hoppas att cykeln ska hålla efter lagningen. 

Idag är det fullt upp. Teknikfika, klasstid, lektioner, möte med elevhälsan, packa grejer mm. 

Höres!

/Sofi