Dag: oktober 28, 2017

Nya Grand

På vägen hem från Mejeriet övertalade prinsen mig att vi skulle gå inom och kolla på Grands nya veranda. Jag protesterade in i det sista för jag är så trött men såklart vann min älskling. Verandan var jättefin och maten och servicen var som vanligt så det blir nog bra. Prinsen åt köttbullar och jag en räkmacka. 
Mot slutet av konserten på Mejeriet sjöng Miriam Aida och det lyfte hela konserten. Nice!


Nu ska jag sova!

/Sofi

Svart vitlök

Idag har vi ätit pasta med svart vitlök och syrad grädde i såsen till frukost. Det var nice! Prinsen är en riktig mästerkock. Den svarta vitlöken har en mild och rund smak. Svart vitlök är inte helt lätt att få tag på. Vi köpte vår i Spanien. Så hittar du den i någon affär så köp den för den är god.


I övrigt idag har vi satt upp en lampa och tagit ner en lampa. 

Idag ska jag ta det lugnt!

/Sofi