Lågvattenmärke

Mitt liv har nått ett nytt lågvattenmärke. Jag har slösat bort ännu mer tid på Skånetrafiken. Idag skrev jag till deras kundservice och det var ingen givande konversation. Personerna som svarade hade ingen koll så tillslut var det bara att sluta skriva. Jag fick inga vettiga svar alls men om jag har tur kanske jag får dubbel ersättning för en resa eftersom de skrev att bara en blivit klar fast jag fått ersättning för två. Varför blir jag inte förvånad! Jag får väl fortsätta spara deras mail och hoppas på det bästa.

Det har varit en bra dag idag trots den kaosartade starten.

Nu är jag trött eftersom det varit en lång dag! Sov gott!

/Sofi

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com-logga

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s