Day: november 4, 2016

Inte god

Alla prinsens idéer är inte bra. Vi har pratat om att äta mer vegetariskt vilket ju är bra men sist vi var och handlade fick prinsen för sig att han skulle köpa två asdyra förpackningar av färdiggjorda böngrytor. Vi provade dem idag och utöver att vara asdyra så smakade de inget vidare så undvik de här baljorna.

image

Idag har varit en mysig dag. Jag har typ packat färdigt, filat fötterna, skrivit ett utkast på samboavtal som prinsen ska godkänna också har jag skrivit ett utkast till mitt testamente som nu får gå vidare till en jurist. Jag vet hur jag vill ha det och vem som ska ha vad men jag vet inte riktigt hur allt ska genomföras rent juridiskt. Well well, hur som helst så hoppas jag att jag ska leva ett tag till men i och med att jag reser så mycket är det ju lika bra att få alla papper på plats. Dör jag knall fall i nuläget så får ju prinsen ingenting och det känns ju inte bra.

/Sofi

5 km

Skit vad gött det känns att ha varit ute och sprungit 5 km i regnet. För några månader sedan kändes det som världens projekt att ta sig ut och att 5 km var ofantligt långt men nu känns sträckan helt ok, till och med lätt 😃.

Börsen går ner idag så jag har gjort några små kompletteringsköp. Medan jag är i Indien ska jag vänja mig av med min aktieabstinens är tanken. Det är ju långsiktigt som jag placerar och jag har valt stabila företag så jag kan ju inte hålla på att följa börsen varje dag.

/Sofi